سفارش تبلیغ
صبا ویژن























هر روز 
شیطان لعنتی
خط های ذهن مرا
اِشغال می کند
هی با شماره ها ی غلط
زنگ می زند آن وقت
من اشنباه می کنم و او
با اشتباه های دلم
حال می کند
    *
دیروز یک فرشته به من گفت :
تو ، گوشی دل خود را
بد گذاشتی
آن وقت ها که خدا به تو می زد زنگ
آخر چرا جواب ندادی
چرا برنداشتی ؟
   *
یادش بخیر
آن روزها
مکالمه با خورشید
دفترچه های کوچک ذهنم را
سرشار خاطره می کرد
امروز پاره است
آن سیم ها که دلم را
تا آسمان مخابره می کرد.
 *
اما
با من تماس بگیر خدایا
حتی هزار بار
وقتی که نیستم
لطفا پیام خودت را
روی پیام گیر دلم بگذار

---------------------
منبع: کتاب " با گچ نور بنویس"
دفتر شعری از عرفان نظر آهاری



پینوشت : چند وقتی بود درگیر نشریات تجربی بودم
و یک سری کارای به اصطلاح فرهنگی .
انشاالله از این به بعد بیشتر به وبلاگ سر میزنم.
یالطیف


نوشته شده در جمعه 89/8/28ساعت 4:44 عصر توسط بامعرفت نظرات ( ) |

Design By : Pars Skin