سفارش تبلیغ
صبا ویژن























بسم رب المهدی
سلام
اول شهادت پیامبر(ص) - امام حسن (ع)  و امام غریب ، امام رضا ( ع)
رو به همه شیعیان مخصوصا مشهدی های گل تسلیت میگم .
قرار شد امروز براتون عرض کنم وقتی خدا رو صدا میزنیم خدا با کدوم اسمش بیشتر حال میکنه .
البته همه اسماء خدا مهم و قشنگ هستن .
من میخوام امروز دو تا نکته قشنگ بهت یاد بدم .
یکیش اینه که خدا با همه اسماش حال میکنه مهم اینه که صداش بزنی .
نکته ی دومم که لازمه بدونی اینه خدا حال میکنه وقتی تو یه نیازی داری و
 براساس اون نیازت خدا رو صدا میزنی .
میگی یعنی چی ؟
عرض میکنم عجله نکن .
نگاه کن رفیق بیاییم خدا رو براساس نیاز هامون صداش بزنیم .
یعنی اینکه وقتی من گناه میکنم بگم یا ستار العیوب – یا غفارالذنوب...
وقتی محتاج به  غذا هستم بگم یا رازق ...
وقتی به پولی نیاز دارم بگم یا غنی و یا حمید ...
خلاصه اینکه برو یه سر به دعای جوشن کبیر بزن و ببین خدا چه اسامی قشنگی داره .
هر وقت و هر مکانی با توجه به نیازت صداش بزن هم اینکه اونو بیشتر میشناسی
و هم اینکه خدا حال میکنه باهات
 .
                                                       ( با قدری تخلص از بیانات حاج مهدی ماندگاری )

یا ستار العیوب   یا غفار الذنوب

یالطیف...


نوشته شده در شنبه 86/12/18ساعت 9:0 صبح توسط بامعرفت نظرات ( ) |

Design By : Pars Skin