سفارش تبلیغ
صبا ویژن























درد دل یا خون دل

  بسم رب المهدی
سلام
سال نو و میلاد پیامبر مهربانی را به همه شما رفقای خوب و دوست داشتنی تبریک میگم .
قبل از تحویل سال به اتفاق رفقا نزدیک جمکران بودیم و هنگام تحویل سال هم حرم حضرت معصومه (س).
جمکران خیلی دلم گرفته بود .
به خیلی چیزا فکر میکردم و میکنم .
این همه آدمیزاد که دارم میبینم چرا به اندازه ی نیمی از اون زمانی که برای خرید و تحول مادی زندگی شون صرف کردن و میکنن برای امام زمان و تحول معنوی زندگی شون وقت نداشتن و ندارن – نیمی که هیچ به اندازه سر سوزن هم وقت ندارن .
نمی خوام خیلی بنویسم دلم پر است از بسیاری از بی معرفتی های ما انسان ها نسبت به مظلوم ترین فرد عالم.
راستی شما لحظه سال تحویل چه دعایی کردین ؟
ما به اتفاق رفقا فرج آقا رو خواستیم .
تا یادم نرفته واقعه تاسف بار تصادف جمعی از دانشجویان و همشهری های عزیزم( به قول رفقاشون نور بالا میزدند( رو که منجر به فوت این عزیزان شد به امام زمان و رهبر عزیزم و شما تسلیت میگم .
امروز فقط می خوام چند تا جمله و شعر برات بزارم و دوست دارم بعدش بری تو خودت و خیلی روش فکر کنی – اگه به نتیجه هم رسیدی قسمت نظرات رو الکی نزاشتن .

ا
ینقدرخطوط قلبت رو مشغول نکن شاید امام زمان پشت خط باشن .

شوق رفتن نیست کس را در مسیر / ورنه راه عشق آسان است و مقصد دور نیست .


پرنده مردنی است ولی پرواز مردنی نیست / انسان مردنی ست ولی انسانیت مردنی نیست .

گفتم:خدایا همنشینم باش . گفت : من مونس کسانی هستم که مرا یاد کنند . گفتم : چه آسان بدست می آیی .
گفت : پس ساده از دست مده .

شب های دراز بی عبادت چه کنم ؟ طبعم به گناه کرده عادت چه کنم ؟
گویند خدا گناه را میبخشد او بخشد ولی من از خجالت چه کنم ؟؟؟

زندگی مثل دوچرخه سواری ست مادامی که رکاب زنی زمین نمی خوری .


عمریست که از حضور او جاماندیم در غربت سرد خویش تنها ماندیم
او منتظر است تا که ما برگردیم " ماییم " که در غیبت کبری ماندیم .

در این طوفان آخرالزمان زندگی با خدا بودن بهتر از ناخدا بودن است .

همه در حسرت یک پروازند ...
من به پرواز نمی اندیشم ...
به "تو " می اندیشم که تو زیباتر از اندیشه هر پروازی ...اللهم عجل لولیک الفرج .

جمعه یعنی یک غروب غصه دار ...


پینوشت : حالا برو تو خودت و خوب به اینا فکر کن ببین آیا با خدای خودت عهد کردی امسال سالی مهدوی داشته باشی اگه عهد نکردی بشین خوب فکر کن و هرچه سریعتر به نتیجه برس . چون قافله هرچه زودتر میرود و نکند من وتو جابمانیم .
پینوشت 2: اگه خوب رو اینا فکر کردی و به نتیجه رسیدی- بعدش اگه خواستی می تونی به عنوان پیامک اینا رو به رفقات هم بفرستی .
و من الله توفیق
یالطیف


نوشته شده در یکشنبه 87/1/4ساعت 7:9 صبح توسط بامعرفت نظرات ( ) |

Design By : Pars Skin