سفارش تبلیغ
صبا ویژن
























سلام
اول اینکه چند خط بیشتر نیست پس چند دقه بیشتر طول نمیکشه – لوث بازی در نیار و تا آخر بخون .
" خدا زیباست و زیبایی را دوست دارد ."
جمله ی قشنگیه ، نه ؟
هی با توام با تویی که الان چشماتو 4 تا کردی و به این صفحه ی شیشه ای زل زدی .
البته با خودم هم هستم .
می خوام بگم ای بشر ، تو که حرف به این قشنگی میزنی آیا شده در همین یه جمله یه خورده فکر کنی و
بری دنبال زیبایی ها .بری دنبالشون بگردی ...
دلت خوشه ها .
آره دلم خوشه ولی بزار حرفمو تا آخرش بزنم ...اینطوری هم نپر وسط حرفم ..خب ..
حرف زیبا بزنی و عمل زیبا انجام بدی .
صدای زیبا بشنوی ... تصویر زیبا ببینی ... حرفای زیبا از زبونت در بیاد ... اخلاق زیبایی داشته باشی ...
غذای زیبا و پاک بخوری ... بوی زیبا استشمام کنی ... زمانت رو زیبا تقسیم کنی ...
آیا شده با زیبایی حال کنی ؟ خدا هم از داشتن همچین بنده ای کیف کنه ؟
من که نمی دونم ولی ادعا دارم که سعی کردم گاهی بهش برسم .یه وقتایی که با زیباها میگشتم صفایی داشتم ..
حرم امام رضا رفتی ؟
راستی تو چی ؟
خوشحال میشم نظر تو رو هم بدونم ....
یالطیف

نوشته شده در جمعه 87/2/13ساعت 7:35 عصر توسط بامعرفت نظرات ( ) |

Design By : Pars Skin